Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

πως να αλλάξετε εικονίδιο σε ένα φάκελο των windows

τις προάλλες μάζεψα και ταξινόμησα μερικές φωτογραφίες με βάση του μήνες και έπειτα το έτος..
Γενικά στον υπολογιστή μου επικρατεί ένα μικρό χάος  :-)  (κάποιος πρέπει να συμμαζέψει εκεί μέσα ).
όποτε άρχισα να σκέφτομαι κάτι για να κάνω τον καινούργιο μου φάκελο με τις φωτογραφίες να ξεχωρίζει και να μπορώ να τον εντοπίσω εύκολα ανάμεσα στους άλλους..
ψάχνοντας στο μενού customize στις ιδιότητες του φακέλου είδα ότι μπορώ να αλλάξω το εικονίδιο με κάποιο άλλο ακόμα να βάλω και δικό μου...
είναι πανεύκολη διαδικασία και  πλέον μου είναι εύκολο να ξεχωρίσω τον φάκελο ανάμεσα στους άλλους..
έπειτα από αυτό μου ήρθε η ιδέα να φράξω ένα "ωραίο" φάκελο με όνομα programms στην επιφάνεια εργασίας μου και έτσι κατάφερα να βάλω εκεί όλες τις συντομεύσεις και να μειώσω κατά πολύ τα εικονίδια στην επιφάνεια εργασία...
παρακάτω δίνετε ένα γενικό παράδειγμα για το πως να αλλάξεις εικονίδιο.

το ανεβασα στο youtube για να εχει καλυτερη ποιοτητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου