Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

συλλογή φωτoγραφιων του windows live





τις προάλλες ήθελα να περικόψω και να μετατρέψω ασπρόμαυρη μια φωτογραφία..
και έψαχνα να κατεβάσω μια εφαρμογή γιαυτο.
τελικά δεν χρειάστηκε, ρώτησα έναν φίλο μου αν γνωρίζει κάποια εφαρμογή και μου ανάφερε το "συλλογή φωτoγραφιων του windows live" . δεν το είχα ξαναδούλεψει ποτέ  μου.
μόλις το άνοιξα κατάλαβα ότι ήταν συμπληρωματικό πρόγραμμα του window live messenger το οποίο είχα κάνει εγκατάσταση άθελα μου.
παρατήρησα ότι είναι πολύ απλό και βολικό από ότι θα ήταν ένα πιο περίπλοκο πρόγραμμα, π.χ. το photoshop. αν και το δεύτερο μπορεί να κάνει παρά πολλά παραπάνω πιστεύω ότι το πρώτο καλύπτει τις ανάγκες ενός μέσου χρηστή..
παρακάτω δίνετε ένα screencast από το πρόγραμμα και μερικές λειτουργίες του.
προσωπικά θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ αυτό το πρόγραμμα όποτε μου χρειάζεται λόγο της απλότητας του.

λίνκ για screencast :  http://www.youtube.com/watch?v=0WXWEKUTDrA


1 σχόλιο: