Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

διπλό κλικ στο xcas

όταν έχουμε ένα αρχείο τύπου   *.xws και πατάμε διπλό κλικ πάνω του βλέπουμε ότι το xcas ανοίγει
στα γαλλικά.
τώρα εκτός αν ήμασταν γαλλόφωνοι μάλλον θα το προτιμούσαμε να άνοιγε στα ελληνικά. ;)
με ειχε ταλαιπωρήσει αρκετά το θέμα αυτό.
υπάρχουν δυο λύσεις μια έμμεση και μια άμεση..

εγώ χρησιμοποιούσα μέχρι πριν λίγες μέρες την έμμεση λύση έως μου ήρθε στο μυαλό η δεύτερη 
λύση..
πολλοί ίσως έχουν λύσει το πρόβλημα γιατί είναι μια εύκολη διαδικασία , αλλά ποιος ξέρει
ίσως κάποιον βοηθήσει το ποστ μου..
έμμεση λύση:
ανοίγουμε το ελληνικό xcas και πατάμε την επιλογή αρχείο->άνοιγμα όπως βλέπετε στην εικόνα παρακάτω και απλά πάμε στο μονοπάτι που βρίσκετε το αρχείο που θέλουμε να ανοίξουμε..



άμεση λύση:  
στο αρχείο που θέλουμε να ανοίξουμε πατάμε δεξί κλικ ιδιότητες
έπειτα πατάμε την αλλαγή και μετά την αναζήτηση (για το πρόγραμμα που θα ανοίγει το αρχείο)

και έπειτα απλά έχουμε να επιλέξουμε να ανοίγει το αρχείο με το ελληνικό xcas  το οποίο 
συνήθως βρίσκετε στο C->xcas->xcasgre κάνουμε τικ και στο "να ανοίγει πάντα με το επιλεγμένο
πρόγραμμα  " και έτσι επιτυγχάνουμε κάθε φορά που έχουμε ένα αρχείο του xcas, με ένα διπλό κλικ να μας ανοίγει το αρχείο στο xcas το ελληνικο..
το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι με το ελληνικό δεν μου βγάζει το μοβ icon που είχαν τα αρχεία .xws πιο πριν.. όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη...!


1 σχόλιο: